Несмотря на проводимые полицией разъяснительные и профилактические мероприятия граждане попадаются на уловки мошенников.

Полицияның жүргізіп жатырған түсіндіру және алдын алу іс-шараларына қарамастан, азаматтар алаяқтарға алданып қалуда.

Мысалы, 34 жастағы ер адамның ұялы телефонына белгісіз біреу хабарласып, өзін банк қызметкері ретінде таныстырады. Жәбірленушіден алдау жолымен жеке деректерін алып, жалпы сомасы 5.320.000 теңге болатын үш банкте онлайн несие рәсімдеген.

ҚР ҚК 190-бабы 3-бөлігі "Алаяқтық" бойынша сотқа дейінгі тергеу басталды. Күдікті адамды анықтауға және ұстауға бағытталған жедел іс-шаралар жүргізілуде.

Полиция департаменті азаматтарға өздерінің жекее деректерін, банк карталарының нөмірлері мен кодтарын бейтаныс адамдарға беруге болмайтынын ескертеді. Егер сізге банк қызметкері қоңырау шалып, өзін таныстырса және карталардың нөмірлері мен кодтарын беруді сұраса, әңгімені үзіп, банкпен ресми телефон нөмірі бойынша байланысып, "шұғыл желі" телефонына қоңырау шалу қажет.

 

Несмотря на проводимые полицией разъяснительные и профилактические мероприятия граждане попадаются на уловки мошенников.

К примеру, на сотовый телефон 34-летнего мужчины позвонил неизвестный, представившись сотрудником службы безопасности одного из банков, обманным путем, под предлогом, что на его имя оформили кредиты,  завладел анкетными данными и оформил онлайн кредиты в трех банках на общую сумму 5.320.000 тенге.

По данному факту начато досудебное расследование по ст. 190 ч.3 УК РК «Мошенничество». Проводятся оперативные мероприятия, направленные на установление и задержание подозреваемого лица.

Департамент полиции напоминает гражданам, что нельзя передавать незнакомым лицам свои анкетные данные, номера и коды банковских карт. Если Вам позвонили и представились сотрудником банка и просят предоставить номера и коды карт, необходимо прервать разговор и связаться с банком по официальному телефонному номеру или позвонит на телефон «горячей линии».

 

 

Просмотров: 218
Категория: 
�����